poniedziałek, 24 listopada 2014

Nowy wig dla Viki! ♥

Hej ♥
Nie będę się rozpisywać, uszyłam wiga dla Viki xD
Nie wyszedł mi jakoś szczególnie, ale jak na pierwszy raz chyba nie było źle... c;
Szłam go 2 dni, ale około 4 godziny wieczorem, a następnego dnia rano godzinę ;P

Ale...
Nie będzie on raczej dla Viki, tylko...
A zresztą, na razie nic nie zdradzam xD

Tak, musiałam to napisać kolorową czcionką ;P
Mam kilka zdjęć, chyba wyszły mi ok, polubiłam aparat mamy ;D
Światło trochę nie za dobre, bo słońce świeciło ._.
















No to chyba tyle.
Jak wam się podoba? ♥

Do napisania! ♥

32 komentarze:

  1. Całkiem nieźle, ale tak trochę tęczu tu dużo, to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wig :3 Jak wiedziałaś jak go zrobić? .o.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki... Ciekawy? xd
    Bardzo mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wig to jest fryzurka? XDD
    Ja nigdy bym takiej nie zrobiła. ;-;
    Podziwiam!
    Wygląda troszkę żyłkowato (?), ale jest uroczy *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno gdybyś zobaczyła dobry tutorial, to byś zrobiła! ;3
      Wig był robiony "na próbę", więc wzięłam byle jakie włosy ze starej peruki, masz rację, wygląda żyłkowato nieco xd

      Usuń
  5. Śliczny ten wig ^^
    Na mnie mówią Vika *u* Heheszky :D
    Świetny wpis ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. No śliczny :3
    I chyba nawet wiem dla kogo będzie :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowa lala? Jaka??? A wig piękny ja takiego nie umiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemnica xD
      A co do wiga, to mi nie wyszedł XD

      Usuń
    2. Ale jaka lala? Pullip? Dal?

      Usuń
    3. MOŻNA POWIEDZIEĆ, że pullip... ^.^

      Usuń
  8. Zrobisz zakładkę z wishlistą? Stale zaglądająca
    Mint Leaf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy jest mi do czegoś potrzebna XD

      Usuń
    2. No wiesz lubię patrzeć jakie mają inni marzenia :3.
      Mint Leaf

      Usuń
  9. Pisalam Ci na pingerze to i tu napisze :p
    Fajnie Ci ten wig wyszedl, ja tam lubue takie kolorki i grzywki ;)
    Na nowa lalke to czekam razem z toba :*
    U mnie tez ktos nowy sie pojawi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny ten wig c;
    Viki ma też fajną bluzę :3

    rozowykwiatlotosu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Yay, wig prezentuje się naprawdę świetnie! Super ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobisz kiedyś sesje/fotostory którego bohaterami będzie Viki i teyang Twojej siostry?

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy post? Zamuwiłaś tego ktosia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post będzie może jutro ^^ jest w wersji roboczej oj tygodnia XD (Nominacja).
      Nową lalkę mam już od dawna, ale potrzebuję do niej najpierw obitsu, bo to trochę skomplikowane ;p
      Napiszę o tym w następnym poście xd

      Usuń
  14. Sama go uszyłaś? Szacun :o Ja mam dwie lewe ręce do wszystkiego, w życiu bym takiego nie uszyła XDD

    OdpowiedzUsuń