poniedziałek, 17 listopada 2014

Vikuś! ^.^

Hej c;
Powitam was dziś takim fajnym tytułem xD
Wreszcie piszę posta, za co zabieram się już od tygodnia.
Postanowiłam, że zostanę na blogspocie, pinger to już nie to samo...

Przybywam ze zdjęciami Wiki, które robiłam we wrześniu ;-;
Są beznadziejne, a niektóre z lampą ;-;
Przepraszam, wina aparatu, bo mój się zepsuł ;c

Wikuś płacze przez tego wiga... ;c
Jest okropny, a jego jakość... Nie, on nie ma jakości. To jedno wielkie siano, inaczej się tego opisać nie da. Spokojnie, zbieram już na nowego wiga, zobaczymy co z tego będzie...

Zdjęcia bez efektów, podpisane na odwal.. masakra.

No to bez przeciągania, zapraszam na zdjęcia...












No to tyle. Obiecuję wam, że następna sesja będzie lepsza ♥
Zapraszam do komentowania, z chęcią zobaczę wasze blogi ;3

Do napisania! ♥♥


8 komentarzy:

  1. Peter Pan to piekny model, sama mam ale to chyba wiesz ;)
    Zdjecia ladnie Ci wyszly :D
    Zapraszam do mnie i do Leny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie... Takie? Zadziorne, ale urocze XD

    OdpowiedzUsuń
  3. A próbowałaś zamoczyć wig w bardzo, bardzo gorącej wodzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ;/
      Boję się, że się skurczy, bo to stockowy wig, chyba że już ktoś próbował i zna efekty d;

      Usuń