niedziela, 2 listopada 2014

Witam, witam.

Cześć wszystkim! <3
Tak, to mój pierwszy post.
Mam też bloga na pingerze, ale tam się nawet zdjęcia dodać nie da ;c
Jak coś, to tam też wpisy będą.
A nie wiem, czy tu nawet zostanę.

Może opowiem coś o sobie?
Więc mam na imię Anita, na pingerze Ashia :D
Lat mam 12. Kocham lalki, fotografię, i jestem po prostu sobą. Niestety, nie wszyscy potrafią akceptować moje pasje.
Rodzina, znajomi... W sumie nie wiedzą o blogu.
Tak jest moim zdaniem łatwiej.
Co tu jeszcze ...
Może i nie jestem otaku, czy coś w tym stylu, ale kocham Sailormoon <3

Hm.. może przedstawie wam swoje lalki ;3
Mam 13 lalek monster high, ale oczywiście moją ulubiennicą jest Pullip Peter Pan, którą nazwałam Viki ;3 Ma zmienionego wiga, który i tak jest bardzo marnej jakości ;( Niedługo dostanie nowego wiga oraz obitsu, bo ze stockowego ciałka już jej dłoń wypada ;-;
Także ten no...
Dodam wam tu może zdjęcie Viki, jak ogarnę xD Choć w telefonie się chyba nie da ;-; no nic!
Jeśli ktoś z was chce ją zobaczyć, zapraszam na aska, ze dwie BARDZO MARNE fotki się znajdą ...
ask.fm/lubiecukiergixd

Wygląd bloga zmieni się już pewnie jutro, a jakiś post ze zdjęciami będzie ... Może w tyn tygodniu ;3
Może tak skomentujesz? ^^
Na dobry początek ;3
Chęnie odwiedzę wasze blogi! <3
A no, zdjęcie Viki jest... Nie zabijcie mnie za jakość...
~Do zobaczenia! ^.^

8 komentarzy:

  1. Witaj!
    Moja rodzina tez nie wie o blogu, choc moja mama jest zadodowolona z tego co robie. Najlepiej byc soba :)
    Tez mam pullip peter pan(Lene).
    Na pingerze jestem Dollina, moze mnie pamietasz ;)
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pamiętam! :3
      Niestety moja mama nie toleruje lalek 3:
      Ale co tam, mam jeszcze siostrę! ^^

      Usuń
    2. Ciesze sie ze mnie pamietasz :)
      Ja nie mam siostry tylko brata. Na szczescie mlodszego i nie interesuje sie moimi lalkami ;)

      Usuń
    3. To jest najgorsze, kiedy ktoś rusza lalki xD
      Moja siostra ma taeyanga, także wesoło jest :D

      Usuń
  2. Cześć :3 Cieszę się, że coraz więcej ludzi z pingera zakłada blogspot'a \(^w^\)
    Twoją pullip to ja wielbię :D Jestem JovitaNine z pinga, nie wiem czy kojarzysz ;p
    Powodzenia ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzę, Kojarzę ^^
      Dzięki tobie zaczęłam oglądać SailorMoon xD

      Usuń
  3. Zazdroooszczę ci tej pięknej Pullip ^^ Miałam podobną sytuację (rodzina mówila że ja być za duża na lalki ;-;)
    Też mam bloga na pingu :DD
    Powodzonka ;)

    OdpowiedzUsuń