poniedziałek, 29 grudnia 2014

Obitsu! Czyli poznajcie Lunę c:

Hej!
Dziś przyszło obitsu, jak wnioskujemy z tytułu ;p Jest to obitsu hard, white.
Powiem tyle: jest świetne!
Nie wiedziałam, że ma gumowe łapki :P 

Tak więc, poznajcie Lunę Shantell! :D

Na zdjęciach nie widać jej całego makijażu .-. 
Proszę bez hejtów..
Makijaż oczów i ust by ja.  
Wig'a ma takiego tymczasowego, jak Viki dostanie to ona też ;3

Zdjęcia nie są idealne, ręce mi się trzęsły z zimna >.<

W sumie to pierwsze mi się nawet podoba c;




I dwa takie już w domu ;3



To tyle c;
Chyba Viki musi zacząć uważać, bo....
Luna też chce mieć chłopaka XD
Jak wam się podoba? ^^

Dziękuję za ponad 1500 wyświetleń! ♥
~Do napisania ♥

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, ale proponowałbym zmienić jej trochę kreski pod oczyma, bo czasami wygląda jakby tam była dziura i można by było zajrzeć do głowy lalki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, na żywo tak nie wygląda XD trochę mi się nie chce jej rozkręcać, bo te jej śrubki to emm.. trochę ciężko xd
      Ale jeszcze zobaczę ^^

      Usuń
    2. Wiesz.. dzięki za radę :3
      Już to poprawiłam i wygląda lepiej ^^

      Usuń
  2. Słodka taka ^^
    Jak na pierwszy Twój makijaż to jest ok :-)
    I zgadzam sie z JovitaNine.
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna podoba mi się,tylko ma takie świdrujące chipy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są chipy, nie da się tego zmienić :c

      Usuń
    2. Jak to? Ale do tych oczek to by pasowal jakis rudy lub brazowy wig ;)
      A jaki wig planujesz dla Viki?

      Usuń
    3. Właśnie będzie mieć Luna brązowego albo ciemnego rudego ^^ Viki czarnego z prostą grzywką albo brązowego z prostą grzywką ;3

      Usuń
    4. A co do oczek, to AngelGate nie mają mechanizmu. Ma takie zwyczajne oczy, coś jak akrylowe. :)

      Usuń
  4. Niech Viki pilnuje chłopaka ,bo jej ucieknie (*3*) . Luna wygląda ładnie ,ale (mi się tylko tak wydaje ,więc nie zawracaj sobie tym głowy (^.^) ) te kreski (chyba) powinny być u góry,bo góra powieki jest pusta. Pisałaś ,że nie widać całego makijażu to możliwe,że makijażu powiek nie widać i ja jestem ślepa (;-;) . Zresztą to Twoja lalka i Twoje decyzje.
    Pozdrawiam
    Mint Leaf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie ma tych kresek pod oczami ^^ i od góry ma makijaż tylko na zdjęciach włosy jej zasłaniają XD

      Usuń
    2. No widzisz? Ja to jestem ślepa (*U*).
      Mint Leaf

      Usuń
    3. Niee, po prostu na zdjęciach tego nie widać xd
      Pokażę cały makijaż następnym razem c:

      Usuń
    4. Czekam ...
      Mint Leaf

      Usuń
    5. Chyba najpierw zorganizuję wigi ^^

      Usuń