niedziela, 18 stycznia 2015

Plener Luny w blond wigu c:

Hej! ♥
Tak, tak, tak. Znowu Luna...
Następny post będzie o Viki C:

Luna jednorazowo ma blond wiga. Strasznie się potargał na wietrze...
Luna nie wszystkim się podoba. Tego nie zmienię, ale myślę, że każdy ma prawo do swojego zdania, wolę prawdę niż kłamstwo ;p

Muszę się pochwalić, że wybiło mi 2000 wyświetleń! (16 grudnia) ♥
Dziękuję <3

Ok, nie mam co pisać, to dam już te zdjęcia ;P
Nie wiem czemu wybrałam takie "opuszczone" miejsce...

Na początek to, które mi się podoba najbardziej ^^








 Na zdjęciu poniżej ostrość padająca na tło a nie na rękę lalki jest zrobiona specjalnie:

To tyle.
Jak wam się podoba?
Zmieniłam trochę wygląd bloga ;3

Do napisania! <3

6 komentarzy:

  1. Nawet spoko pasuje Lunie wig,gdzie kupowałaś? Będzie drugi jej plenerek? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego wiga mam od starej porcelanki XD
      Przeszedł prostowanie wrzątkiem i prostownicą, wcześniej był bardziej potargany i połowę krótszy, miał takie wstrętne loki :P
      A co do plenerków to będzie dużo, bo mam niezłe okolice i ze trzy lasy blisko domu :D

      Usuń
  2. No, pierwsze zdjęcie faktycznie ma coś w sobie! ^w^ I gratuluję tylu wyświetleń :3
    PS. W życiu nie powiedziałabym, że to wig od starej porcelanki! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3
      Ten wig jest trochę za mały, ale nie widać tego aż tak c:

      Usuń