niedziela, 11 stycznia 2015

Takie tam.. Fotki w domu.

Hej! ♥
Dziś zrobiłam parę fotek Lunie. Do niektórych dodałam efekty.
Muszę jej jeszcze polakierować usta.
Pamięta ktoś, jak miała te jakby "podkrążone oczy"? Już ma zmieniony makijaż c;
Ach, te jej świdrujące oczy xD Takie oryginalne (mojej przyjaciółce się bardzo podobają! ;p) ^^

Dodam już te zdjęcia, co? C:
Niektóre wydają się rozmazane, bo ostrość pada na głowę, a raczej włosy ;P
A, i są małe, bo jeśli będą większe to.. są jeszcze gorsze (te z efektami)...









A tu tak fajnie ostrość padła d;


~ Do napisania ♥

13 komentarzy:

  1. Sliczne zdjecia *0*
    Luna jest taka slodka i cukierkowa ^^
    Teraz wyglada lepiej z tym makijazem :)
    Zapraszam do mnie....

    OdpowiedzUsuń
  2. różowy słodziak :) jej włosy kojarzą mi się z Szaszan hah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, no rzeczywiście XD
      Ładnie by jej było w takim ciemnoróżowym/czerwonym (jak saszan XD) furwigu? ^^

      Usuń
  3. Słodka panna :P Całkiem niezły mejkapik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie jest super :3 Tak, tak makijaż jest teraz ok xD
    A jeśli chodzi o furki to taki czerwony by pasował tej pannie *u*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3
      Chyba dostanie czerwonego furka c:

      Usuń
  5. Och kochana różowa małpka....yyyy księżniczka chciałam powiedzieć XD Cudny cukierek....mówiłam że jest kochana?

    OdpowiedzUsuń