wtorek, 24 lutego 2015

Arrival Isula! *,*

Hej!
Dziś przyszedł mój Isul! 
Nie wierzę, że go mam *.* Zawsze marzyłam, żeby go mieć...
Dla nie wiedzących jest to Isul Johan ^^
Ma już rączki od obitsu ;3
Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale wiecie jakie to emocje xd

Tradycyjna fotka paczki:
 dwa wigi i bluza ♥
 Haha, mój mały poczochrany <3
 Bluza *.*


 Tu tak bardziej w normalnym świetle ;P

 Mordka <3
Jest cudny <3 
Niedługo dodam jakieś ogarnięte zdjęcia :D
Jak wam się podoba? ^^

~Do napisania

17 komentarzy:

  1. Ty wiesz,że od początku mnie zauroczył mordką xd
    Gratulacje ,ta bluza jest boska,jestem ciekawy dlaczego każdy używany isul jest bez stocku xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3
      Też mnie to zastanawia o.o

      Usuń
    2. A wcale, że nie każdy! :D Mój Mao miał stock! :D

      Usuń
    3. Tak w ogóle, to świetny jest! Brwi może takie trochę zbyt "kurczakowate" do tego wiga, ale i tak jest ładny :P

      Usuń
    4. Hehe, nie wiem, mi tam pasuje XD

      Usuń
  2. Cudny on jest! Taki do kochaniaa ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ciacho *-* Zazdroszczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczny, uwielbiam ten model :3 I gratuluję oczywiście, pokazuj go często ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3 Na pewno będzie go dużo ^^

      Usuń
  5. Jest taki śliczny. Jejciu <3
    A tak nie w temacie, to masz fajny nagłówek bloga XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3
      Ojtam, to nic że nie w temacie XD
      Też masz fajny nagłówek <3

      Usuń
  6. Jaki przystojniak, no no, pilnuj dziewczyn bo się pozabijają ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, dzięki :D
      Ale to rodzeństwo jest c:

      Usuń
  7. O, w końcu znalazł ten facet domek! No, teraz to musisz przygarnąć dka niego dala albo byula, ni mo tak łatwo B-)

    OdpowiedzUsuń