sobota, 14 lutego 2015

Nowe chipy? Wreszcie!



No hej, hej ;3
Viki doczekała się nowych chipów! Jest teraz idealna!
Nie wiem, czy będę zmieniać jej wiga.
Jak na razie mam się czas zastanowić, bo zbieram na kogoś...
Ale na razie nic nie zdradzam ;p

Ok. Wczoraj przyszły chipy.
Niestety musiałam czekać na odpowiedni śrubokręt i zamontowałam je dopiero wieczorem.
Światło było już brzydkie, a do tego od 8:30 do 17:00 nie było prądu ;-;
Zmieniałam jej więc chipy "z pamięci"..
Niestety dziś jeden się odkleił... Muszę kupić lepszy klej ._.

Tak wyglądały oczka przed założeniem:  

A tu już zdjęcia ♥





Wiem, wiem. Powalająca ilość...
Ale od poniedziałku mam ferie, więc postaram się zrobić coś lepszego ♥
Zmieniłam wygląd bloga, tak w ogóle :D
Podoba wam się Viki? :3

~♥~



21 komentarzy:

  1. No :D Teraz jest super :) Ja bym jej zmienila kolor ust na jasny rózowy <3 XD Wyglada jak zupelnie inna lalka :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa... no i wiem na kogo zbierasz >:) xDD ale nic nie mówie ;)

      Usuń
    2. hehe ;3
      Też bym jej zmieniła kolor ust, ale lepiej sama nie będę :D

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się styl, który dla niej wymyśliłaś ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Viki wygląda zabójczo. A jeśli chodzi o jej usta to moim zdaniem pasują :3 Bardzo śliczna panna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, twoja też jest śliczna <3

      Usuń
  4. Supper jej w nowych oczętach,skąd zamawiałaś u Makarreny?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te chipy idealnie jej pasują do tego wiga. Śliczna jest po prostu! Wydaje mi się, że tak jakby dostała ''nową duszę'' wraz z nowym wyglądem. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3
      Rzeczywiście dostała nową duszę c:

      Usuń
  6. Ma takie przeszywające spojrzenie. Ale wygląda genialnie. Kocham ją jeszcze bardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Chipy pięknie pasują do koloru wiga :3 Jeśli chodzi o usta to moim zdaniem nie trzeba ich przemalowywać, jeśli już, to broń Boże nie na jasny kolor - chyba, że zwykły nude z z fioletowym/ciemno-różowym gradientem od środka. Klasyczny makijaż ust tylko w ciemniejszym, najlepiej naturalnym kolorze, żeby pasował do karnacji. Oprócz tego ładnie wyglądałyby jakieś gęste rzęski. Viki zyskałaby zalotne spojrzenie :3 niemniej jednak panna jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      A co do rzęsek to myślałam nawet nad tym, chyba da się zrobić ^^

      Usuń
  8. O Boże nwm dlaczego mi się z Intruzem kojarzy. Jejku cudnaa jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3
      Mi też się kojarzy z intruzem, przez te oczy <3 xd

      Usuń