środa, 8 kwietnia 2015

Pożegnanie...

Hej.
 W tym poście chciałam się z kimś pożegnać... Długo podejmowałam tą decyzję, aż wreszcie po przemyśleniach postanowiłam...

Kto myślał, że sprzedałam lalkę? XD

Nie, nie. Luna jedzie na repaint ^^ Wreszcie.
Początkowo mój plan był taki, żeby zrobić z niej Amarri. Ale z drugiej strony chciałam mieć jedyną w swoim rodzaju lalkę. 

Czemu nie było posta w święta? A nie było posta, ale zdjęcia były. Nie mam ich jeszcze, są w aparacie cioci :')
Jednak niestety nie lalek, ale chciałam koniecznie wypróbować lustrzankę. 
Powiem, że nie to samo co cyfrówka.






I jedno zdjęcie ze świąt ^^

Nie u mnie w domu, ale cśśś...

Btw Viki znowu ma obitsu Luny ;P
Niestety na razie Viki swojego nie dostanie, bo w najbliższym czasie chcę kupić lustrzankę.
 WEŹ SIĘ TAK NIE CHWAL, CO..

~Do napisania ♥

18 komentarzy:

  1. Huhu ja wiedzialam ze chodzi o repaint :3
    Fajne zdjecia, Lunka taka... no wiesz o co chodzi n.n xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhy, wiem o co chodzi ;D xD
      Dzięki :3

      Usuń
  2. Nie mogę się doczekać aż zobaczę nową odsłonę Luny! :3 ^w^

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja nie mogę się doczekać nowej buźki Luny, oby wróciła jak najprędzej \^,^/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na odnowioną Lune :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się serio nie mogę doczekać ;P

      Usuń
  5. Z niecierpliwością czekam na jej powrót! Uwielbiam lalki po repaincie. Są wtedy jedyne w swoim rodzaju :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też lubię oryginalne lalki :3

      Usuń
  6. śliczne zdjęcia <3 muszę ją zobaczyć jak przyjedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia ;* moja ma takie leginsiki czarne w białe kropki :) zapraszam do mnie ;)
    http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w niej. Cudowne zdjęcia. Najbardziej spodobało mi się to drugie. Można by powiedzieć, że jej nóżki są przeurocze. Wiem, troszkę dziwnie o brzmi. Ale tak prawda, nah ;uu;

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja tam od początku wiedziałam o repaincie :3
    Fajne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń