piątek, 17 kwietnia 2015

Walka o kadr

~~♥~~
Hej!

Pewnego słonecznego dnia nie spędzonego w szkole wzięłam aparat...
Wzięłam też lalki...
I zrobiłam zdjęcia...
A wy czytając to zastanawiacie się, dlaczego początek nie może być normalny..

Dobrze, to już więcej nie piszę i zapraszam na tak jakby fotostory, zarazem pierwsze ;P
Jak coś tekst jest zawsze do obrazka poniżej ^^






 D: Eemmm.. Wypad z kadru?
V: Też chcę zdjęcia...
 V: Cśśś... i tak się dopcham :3











 D: Plz, nie każ nam się przytulać :')

 V: No, tak może być.
 V: Jak zawsze zbliżenie na mnie :3 Tak na marginesie to nie będzie fotostory =*
Ja: No wielkie dzięki, kochana jesteś.


No, trochę dużo tych zdjęć XD
Rozwiewam wszelkie wątpliwości: to rodzeństwo :')
Luna powinna być w przyszłym tygodniu, także będzie jej tu dużo :3
~Do napisania ♥

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeju piękna będzie <3 Ja już wiem jaka ale nie powiem nikomu :3

      Usuń
  2. śliczna Viki,ale ty wiesz o tym,że zawsze urzeka mnie Daniel <3 i na Lunkę czekam,bo wiem już jaka będzie śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia super ma paczałki twoja Pullip :)
    zapraszam do mnie http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Luna bedzie piekna wierze ci xD bo ja to wiem! C:

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne lalki i piękne zdjęcia :) Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia, siódme najbardziej mnie urzekło, aww :3 Daniel wygląda na nich świetnie, straszne z niego ciacho. Jak ja Ci go zazdroszczę! ^ ^'' No i oczywiście czekam na Lunę! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baardzo dziękuję :3
      Luna już jest, tylko aparatu nie ma --"

      Usuń