środa, 30 grudnia 2015

Urodziny Luny!

Hej ♥

Wczoraj, 29 grudnia minął dokładnie rok od przyjścia Luny, a właściwie jej skompletowania :D
Jedno trzeba przyznać-wygląda teraz o niebo lepiej niż na początku.
Dawne czasy, na szczęście już minęły, bo nie wyobrażam sobie Luny takiej teraz.

Jeszcze wam nie pokazywałam jej nowych oczu, zaraz je zobaczycie c;
Tak więc zacznijmy od jej przyjścia. Około miesiąc wcześniej przyszła głowa, a następnie obitsu.

 
Teraz gdy patrzę na jej stare zdjęcia średnio mi się podoba D: Później do jednej sesji dostała blond wiga~


Tyle się zmieniłoo... Wolę nie wspominać dawnego wyglądu Luny :') No ale w końcu urodziny, tak?
Więc, potem dostała nowego wiga.


Potem wysłałam ją na zmianę makijażu :)


Te oczy ;-; 
Obecnie wygląda ona o niebo lepiej, moim zdaniem. Z resztą, sami oceńcie :D

Te zdjęcia dedykuję mojej przekochanej Pasio (anabel-flower.pinger.pl).
To właśnie dzięki niej mam Lunę ♥


 To zdjęcie bardzo podobne do poprzedniego, ale nie bijcie ;-;


Było okropnie zimno, a Lunie odpadło jedno oko, stąd ten lekki zez d;
 ~
Nie wierzę, że mam ją już rok. Tak szybko to zleciało!
Wydaje mi się, że dopiero do mnie przyszła. Mam nadzieję, że nic głupiego nie strzeli mi do głowy i jej nie sprzedam ><  Na pewno bym tego żałowała, bo bardzo się do niej przywiązałam. To nie tylko kawałek plastiku, dla mnie jest małą przyjaciółką :) Tak bardzo się zmieniła, odkąd przyszła. Nowy makijaż, wig, oczy... Według mnie jest teraz idealna, dokładnie jak moja wymarzona lalka ♥

Mam nadzieję, że bloggerowi smakowała jakość zdjęć :)
Jak wam się podoba "nowa" Luna?

~Do napisania ♥

niedziela, 6 grudnia 2015

Hello, nice to meet you.


Everything is said and done


Everyone has had there fun


Time to make my exit from this Fairytale


 My departure was forseen


 From the very beginning


Assume life of insanity, Sayonara


 "Hello, nice to meet you."
"You seem familiar."


 "Have I met you before?"
"Goodbye, sweetie."


 "Nice to see you."
"Haven't talked in a while..."


~

poniedziałek, 9 listopada 2015

Rok bloga- wspomnienia.

Hej!
Tydzień temu minął rok od powstania tego bloga! ♥
Nie wierzę, że to wszystko tak szybko zleciało.
Dopiero go zakładałam, na prawdę.

Zacznijmy od początku... Bo każdy miał jakieś początki.

Blog powstał drugiego listopada. Wtedy miałam jedną Pullip, Viki. Wyglądała zupełnie inaczej niż teraz, no i oczywiście nie była idealna.

Masakra, ja się nie przyznaję do tego zdjęcia :'D


Viki jeszcze bardzo długo nie przechodziła żadnych zmian.

W grudniu przybyła Luna. Jak widać też była zupełnie inna, niż teraz :D 

Z czasem trochę poprawiłam jej makijaż oczu... Masakra D:

Miała jedną sesję w blond wigu ^^

Następnie Viki dostała wiga! Był kupiony spontanicznie, nie dopasowałam go..

Później dostała chipy i uważałam ją za idealną.


W lutym przybił do mnie Daniel ♥

Niedługo po tym Viki miała obitsu Luny ^^


Luna dostała idealnego wiga z ForMyDoll, którego nie mam zamiaru zmieniać c;

Parę dni po otrzymaniu wiga pojechała na repaint.

I wreszcie dostałam wymarzony aparat <3

Odmieniona Luna do mnie wróciła ♥ Teraz ma jeszcze nowe oczka C:

W czasie nieobecności Luny Viki miała jej obitsu ^^

Kupiłam łapki :D

W końcu postanowiłam zrobić z Viki prawdziwy ideał i zmieniłam jej wiga <3

W wakacje kupiłam Ewelinkę :3 Przyszła do mnie w stockowych chipach i czarnym furku, ale dostała animalsy i blond furka :)

Spotkałam się z Kasią ♥


Ewelina dostała nowego wiga.

Niedawno dostałam paczkę od mojej kochanej Pasio (anabel-flower.pinger.pl) w której były obitsu i mnóstwo fajnych rzeczy ♥

I dzięki temu powstała moja nowa lalka, Alex ♥


Obecnie jest trochę inaczej.
Ewelina dostała czarnego wiga, Alex ma lekko zmieniony makijaż i Luna nowe oczy c;
Wszystko pokażę w następnym poście ^^

Chciałam podziękować kilku osobom:
♥ Zuzie (zuziaczkowyblog.pinger.pl)
♥ Kubie (lalkowicz.pinger.pl)
♥ Salem (salem1238.pinger.pl)
♥ Dżemie (illusionofme.pinger.pl)
♥ Monice (frankiemonsterka.pinger.pl)
♥ Patrycji ( linka uzupełnię potem ;d)
♥ Marysi (marzenialalek.blogspot.com)
♥ Wice (mallij.blogspot.com)
♥ Kasi (kasia-mh.blogspot.com)
a szczególnie
♥ Pasiowi (anabel-flower.pinger.pl)

Dziękuję wam za to, że pomagaliście mi i doradzaliście w trudnych wyborach :) Że po prostu jesteście i zawsze można z wami porozmawiać ♥
Szczególnie dziękuję mogej kochaaanej Pasio, która zawsze ma dla mnie czas i jest najlepsza na świecie :3

Przez ten rok blogowania poznałam mnóstwo świetnych osób i blogów, dziękuję wam za wszystko ♥

W tym roku napisałam 39 postów i na obecną chwilę mam 9201 wyświetleń :)
Dziękuję!! ♥

~Do napisania :3

niedziela, 25 października 2015

Jesień jest wśród nas.

Hej ;3
Dzisiaj mimo braku porządnego aparatu naszło mnie coś, żeby zrobić zdjęcia.
Chciałam wam dokładniej pokazać Alexa, a po przegraniu zdjęć się załamałam ><

Jednak baardzo chcę wam go pokazać, nie zabijecie mnie? 
I tak, musiałam go ubrać w bluzę Eweliny ;-;
Ale tak uroczo wygląda, nie? ♥

Tak jakby ktoś nie wiedział, Alex to Dal JouJou, kupiłam blankową dalową głowę i męskie obitsu 23 ^^





 
Jest gorzej niż myślałam ><
no trudno.

Do napisania ;3

czwartek, 1 października 2015

Paczka od Pasia- Obitsu, oczy i nowa lalka!

Hej ♥
We wtorek dostałam paczkę od mojej kochanej Pasio (anabel-flower.pnger.pl) :3
Były w niej zamówione obitsu, buty, oczka dla Luny i różne fajne pierdółki, których się nie spodziewałam *-*

A więc, tak pęknie była zapakowana:
Ten nóż obok :'D

Tak, telefonowa jakość. O aparacie nie wspominam~
Nie wiem co się stało, ale blogger jeszcze dobił zdjęcia..
Ale wracając do paczki, były w niej:

Obitsu 27cm HB natural i Obitsu 23 męskie white :3
Czarne glany z Mimiwoo :3
Ciemnoniebieskie oczka dla Luny (też Mimiwoo) :3

I rzeczy które dostałam:

♥ Pluszowa żyrafka (Beanie Boo) *.*
Zielony brokat :3
Mały poniacz :3
Duużo ślicznych ubranek (będą w postach) :3
Pluszak ze stocku TokiDoki Luny :3
Spineczki kokardki :3
Malusie gumki do włosów :3
"Prezent" dla mojej siostry, haha :D
List <3
Naklejki :3
Takie fajne obrazki z Hello Kitty :3
Mały grzebyczek :3

I jeśli o czymś zapomniałam, zabijcie mnie.

Tak, cały bałagan XD

 Obitsu- jedno dla Viki, jedno dla Alexa (potem będzie :3) ♥
I rozpakowane. Dla Viki wybrałam SB, i szczerze polecam.
Zakładanie Obitsu 27 trochę mi zajęło, szczególnie, że neck pega trudno mi się kroiło. Potem już nie miałam ochoty się męczyć, rozgrzałam nóż i przekroiłam ;D


I wreszcie same lalki! Śliczna jest ta kokarda, nie? ♥

 I tutaj trochę wyjaśnień...
Nie dawno kupiłam głowę Dala JouJou bez makijażu.
Postanowiłam, że kupię jej męskie obitsu i zrobię z niej chłopca XD
Na razie ma niedopracowany makijaż by ja.
Przedstawiam wam Alexa!



Piękne ubranka oczywiście by Pasio :3

Bardzo Ci dziękuję za to wszystko. Że pomogłaś mi zrobić zamówienie na Mimiwoo o oczywiście za wszystkie rzeczy, które mi wysłałaś oraz ten przekochany list ♥
Kc! ♥

No to co, do napisania? c;