sobota, 17 marca 2018

cold march

Hej!

Nie wiem od czego zacząć. Znowu mnie trochę nie było, co z resztą przewidziałam, ale dzięki kilku osobom znowu zachciało mi się wyjąć lalki z szafy i zrobić zdjęcia (pozdrawiam, jeśli to czytają).

~  ♥  ~

W mojej lalkowej kolekcji zmieniło się w tym czasie kilka rzeczy. Przede wszystkim nie ma ze mną już Eweliny (Dal Ciel). Trochę ciężkol było mi się z nią rozstać, ale tak wyszło...
Oprócz tego Chloe i Luna zamieniły się ciałkami i całkiem na dobre im to wyszło. Viki dostała akryle i moim zdaniem wygląda teraz o niebo lepiej. Myślę, że to jeszcze nie koniec zmian, ale na razie zostawmy ten temat. Bez zbędnego przedłużania zapraszam na kilka zdjęć, które nie do końca dobrze wyszły, ale tak dawno nie miałam aparatu w rękach, że zupełnie wyszłam z wprawy. 

~  ♥  ~












~  ♥  ~

Już zapomniałam, jak blogspot niszczy zdjęcia. Ehh
No nic. Do napisania, mam nadzieję!


37 komentarzy:

  1. Moim zdaniem zdjęcia wyszły w porządku ;). A to wina przesyłania ich do internetu, że tracą na jakości, nie samego blogspota :).
    nawet nie wiedziałam, że jesteś na blogspocie. Dodałam sobie Twój blog do obserwowanych.
    Czekam na nowe wpisy :).

    OdpowiedzUsuń
  2. One obie są takie piękne TT
    I zdjęcia bardzo fajnie oddają klimat tej marcowej pogody. Pięknie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie równie śliczne <3 Dobrze, że wróciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zdjęcia śliczne. Dziewczyny wyszły pięknie, jak zawsze ;).
    Również cieszę się, że wróciłaś - bo tęskno mi nieco było za Twoimi postami.
    ~Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze lalki:) mam nadzieję, że wrócisz na bloga jak najprędzej! Zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń