niedziela, 18 stycznia 2015

Plener Luny w blond wigu c:

Hej! ♥
Tak, tak, tak. Znowu Luna...
Następny post będzie o Viki C:

Luna jednorazowo ma blond wiga. Strasznie się potargał na wietrze...
Luna nie wszystkim się podoba. Tego nie zmienię, ale myślę, że każdy ma prawo do swojego zdania, wolę prawdę niż kłamstwo ;p

Muszę się pochwalić, że wybiło mi 2000 wyświetleń! (16 grudnia) ♥
Dziękuję <3

Ok, nie mam co pisać, to dam już te zdjęcia ;P
Nie wiem czemu wybrałam takie "opuszczone" miejsce...

Na początek to, które mi się podoba najbardziej ^^








 Na zdjęciu poniżej ostrość padająca na tło a nie na rękę lalki jest zrobiona specjalnie:

To tyle.
Jak wam się podoba?
Zmieniłam trochę wygląd bloga ;3

Do napisania! <3

niedziela, 11 stycznia 2015

Takie tam.. Fotki w domu.

Hej! ♥
Dziś zrobiłam parę fotek Lunie. Do niektórych dodałam efekty.
Muszę jej jeszcze polakierować usta.
Pamięta ktoś, jak miała te jakby "podkrążone oczy"? Już ma zmieniony makijaż c;
Ach, te jej świdrujące oczy xD Takie oryginalne (mojej przyjaciółce się bardzo podobają! ;p) ^^

Dodam już te zdjęcia, co? C:
Niektóre wydają się rozmazane, bo ostrość pada na głowę, a raczej włosy ;P
A, i są małe, bo jeśli będą większe to.. są jeszcze gorsze (te z efektami)...









A tu tak fajnie ostrość padła d;


~ Do napisania ♥