piątek, 5 lutego 2016

You find youreself, from deep within

Hej!
Na początku chciałam pozdrowić Pasia (to już tradycja, haha) i cały LOPS ^^

Oświadczam, że wracam po długiej nieobecności.
Ostatie w miarę ogarnięte zdjęcia były... Chyba w wakacje, niestety,
Nie to, żebym jakoś zawyżała moje umiejętności fotograficzne, ale jedak robienie zdjęć starą cyfrówką a aparatem hybrydowym to dwie inne bajki :D

Wiele przez ten czas się zmieniło. Nie pokazałam jeszcze Eweliny w nowym wigu.
Niedawno do grona moich lalek dołączyła kolejna! O niej będzie w następnym poście, tak myślę. Zastanawiam się, czy nie pokazać jej dopiero w docelowym wigu i chipach.

Teraz chyba możemy przejść do zdjęć :)
Oto przed wami Ewelina po zmianie wiga. Według mnie bardzo jej pasuje. Mam zamiar jeszcze trochę nad nim popracować, może troszkę podciąć grzywkę, żeby jej tak nie wchodziła w oczy. Na swój sposób w sumie jest urocza... xD

Tak więc oto wyniki pierwszej sesji nowym aparatem. Blogger bardzo je zniszczył, ale chyba trzeba się z tym pogodzić... No nic, zapraszam na zdjęcia!








Za tą cudowną czapeczkę i biało-niebieską sukieneczkę dziękujemy Pasiowi (anabel-flower.pinger.pl) ♥

Jak wam się podobają zdjęcia? :)
Btw dziękuję za prawie 11 tysięcy wyświetleń. To dużo jak na moją ostatnią częstotliwość pisania :D

~Do napisania (mam nadzieję, że niedługo)

8 komentarzy:

  1. "Ejej, ale pozdrowisz mnie w poście?" XDD
    Zdjęcia są prześliczne. Aparacik służy jak widzę. A Ewelinka jest cudowna, jejku *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna Ewelinka *-* Wygląda wspaniale *-*
    Jest taka piękna, że gdybym ją widziała w rl właśnie taką, jaką jest teraz, dostałabym joba, bo jest taka piękna, że heej *-*
    Pozdro :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Może zobaczysz! xD

      Usuń
    2. Wiesz co najlepsze? :D Roxanne będzie miała albo ciemno-brązowy wig, albo CZARNY :3. Musze coś zrobić bo już mnie denerwuje co do tego że zdj nie mogę wstawić.
      A jak zobaczę to na pewno weznę w łapki, haha

      Usuń
    3. W ogóle masz bloga? Bo mi się nie uruchamia nic ;c

      Usuń
  3. Mam, tylko jest... Eeee... Nieaktywny? Wiesz, muszę myśleć dalej z kabelkiem.
    Dam Ci linka jak będzie gotowy.

    OdpowiedzUsuń