środa, 29 kwietnia 2015

Nowa twarz Luny :3

Hej!
Luna wróciła z repaintu C:
Właściwie tydzień temu, ale zepsułam aparat i zdjęcia są teraz :P
Mam jeszcze zaległą sesję Viki także będzie post ^^

A oto i nowa Luna, na razie jeszcze w tych oczkach :3
Malowana przez Julię Graczyk C:
Tak mi się podobaaaa w nowym makijażu <3






 Jej wig jest nieznośny na dworze :')






 I jedno nie lalkowe, bo co! :D

Nie będę więcej pisać bo ostatnio mam coraz mniej czasu :<
Podoba wam się Luna? :3
~Do napisania

10 komentarzy:

  1. śliczna,po nabraniu kolorów ożyła tak <3
    Sophie musi się z nią zaprzyjażnić ,bo mają ten sam model wiga i podobne brwi muszą muszą <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no, widziałam już wczesniej mikrofalówkowe zdjęcie. Ale powiem ze fantastyczna *.&

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^
      A na tym zdjęciu nic nie było widać :') I wychodzi na to, że miałam nikomu nie pokazywać a wszyscy wiedzą XD

      Usuń
  3. Ładna jest, ale nadal wygląda trochę strasznie... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to przez te oczy XD Spokojnie, niedługo ich nie będzie :D

      Usuń
  4. Luna jest piękna ♥. Nie, nie, to nie zmienia tego, że uwielbiam Viki i Daniela ♥ A gdyby jeszcze tak ich trójka jako zdjęcie grupowe, byłoby fajnie B).

    OdpowiedzUsuń