piątek, 7 sierpnia 2015

Ktoś powraca :)

Hej C:
Dawno już nie było Luny. Zebrałam się i wyszłam z nią na dwór ^^
Szczerze mówiąc średnio dawałam sobie z nią radę... Śrubki w jej głowie się nie dokręcają, co sprawia duże problemy. Mimo wszystko zdjęcia są.

Luna ma na sobie prześliczną sukienkę autorstwa Zuzy z bloga Lalkowa Szafa (zuziaczkowyblog.pinger.pl) ♥ Jest naprawdę świetnie wykonana <3
Rajstopki są od Magu Chan :)

Miałam trochę mało czasu na zdjęcia, bo przyszła akurat koleżanka i musiałam się zwijać...

Przed wami zdjęcia 100% manualne :D
O jezu.. co z tą jakością?! blogger to masakra..

 Kocham tą sukienkę *.*
 Mała rączka, aww ♥


 Taaakk... Na zdjęciu niżej wiatr już potargał wiga...


Ogłoszenie parafialne: Ewelina ma nowego wiga. Niektórzy już widzieli ^^ Zdjęcia będą w następnym poście ;3

~Do napisania ♥

10 komentarzy:

  1. Ja widziałam na snapie tralala ;3
    A sukienka fajna, ciekawe od kogo, no nie? XDXD
    Luna wygląda w niej znacznie lepiej niż Bee :') A zdjęcia wiesz - świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo ślicznie wyglądają <3 Dziękuję: *

      Usuń
  2. Luna pięknie prezentuje się w tej sukience, aww. :3
    Masz rację, blogger to masakra jeśli chodzi o zjadanie jakości ale o wiele bardziej wolę go od pingera ;w;
    Śliczne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak blogspot mimo wszystko jest trochę lepszy. Dzięki ;3

      Usuń
  3. Luna jest śliczna. Taka delikatna i dziewczęca, chyba się zakochałam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Omajgasz Luna ty ślicznotko,i jaka nie grzeczna,Danielowi łapki zabira

    OdpowiedzUsuń