wtorek, 1 września 2015

Happy Birthday, Viki!

Hej!
Dziś, 1 września jest szczególny dzień.
Moja pierwsza lalka, Viki, ma urodziny! <3
Nie wierzę, że to już rok...
Jeszcze tak niedawno otwierałam ją, a teraz ma już pierwsze urodziny!

Wrócmy się do czasów, kiedy do mnie przyszła...

Na początku dostała niebieskiego, tragicznego wiga od Miku.



Dla mnie nie był to wymarzony wygląd. W końcu dostała pastelowego wiga.


Był kupiony spontanicznie i go nie dopasowałam. Postanowiłam jej zmienić chipy.


O niebo lepiej, nie? Później dostała chwilowo obitsu.





Coś jednak nadal nie pasowało mi w jej wyglądzie. Zmieniłam jej wiga na szarego.


Dziś wygląda właśnie tak, nie zamierzam jej już zmieniać. Nie ma własnego obitsu, bo jej stockowe ciałko świetnie się trzyma. Jednak z okazji jej urodzin zamówię obitsu jeszcze w tym miesiącu. 
Viki jest moją pierwszą lalką, i to dzięki niej kupowałam kolejne. Jest według mnie najładniejszą Pullip Peter Pan. Wiem, skromna jestem. Nie wyobrażam sobie jej sprzedać. Jestem przekonana, że żadna inna lalka mi jej nie zastąpi. Kocham ją <3



5 komentarzy:

  1. Pamiętam jak razem z Tobą czekałam na Vikusię a potem pomagałam Ci wybrać imię dla niej <3
    Masz rację, mała jest najśliczniejszym Piotrusiem Panem, bo jest wyjątkowa. Wszystkiego najlepszego Viki :3

    OdpowiedzUsuń
  2. No to najlepszego Viki! ♥
    Jak dla mnie byłaś (i jesteś) piękna w każdym w cieleniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie słodkie wiem wiem późno pisze ale pozdro macie ode mn

    OdpowiedzUsuń
  4. PS jak kupić taką lalke bo nowa jestem xDD

    OdpowiedzUsuń