sobota, 30 kwietnia 2016

Positive thoughts

Hej!
Jak wam mija początek weekendu Majowego? ^^
Sczerze, to ja pewnie będę siedzieć w domu, ewentualnie z przyjaciółmi. Wielkimi krokami zbliżają się wakacje, których wyczekuję od września. Robi się coraz cieplej i dni są coraz dłuższe. Uwielbiam lato ♥
Jak niektórzy pewnie zdążyli zauważyć, mocno zmieniłam wygląd bloga c;
Stary był dosyć niedopasowany, ten też jeszcze wymaga poprawek, ale jak na razie chyba nie jest najgorzej :D

~♥~

Wreszcie wzięłam się za poskładanie Luny w jedną część. Trochę mi to zajęło, ale najważniejsze, że już nie mam z nią problemów ^^ Stęskniłam się za nią (:



 Tutaj ku mojemu zdziwieniu mimo ciężkiego wiga i jeszcze lekko chylącej się głowie Luna sama stanęła na nierównym terenie. Może zdjęcie jakością nie powala, ale musiałam to uwiecznić xD




 Uwielbiam te buty ♥ Wybaczcie tą ilość zdjęć z nimi, ale bardzo je lubię :D


 Trochę dziwna pozycja, ale lubię to zdjęcie x)







 Tutaj również udało mi się ją postawić. Na szczęście nie upadła ^^



Dwa ostatnie zdjęcia daję w bonusie. Pierwsze powstało poprzez zabawy aparatem różnimi funkcjami, zupełnie przypadkowymi.



~Do napisania ♥

7 komentarzy:

  1. Yes! I'm number 1!
    Nie no, muszę kupić potrzebne rzeczy i zrobić Angelgate. Luna piękna, mega ♥ Muszę wreszcie kupić se Angelgate >< Nie no, Luna jest prześliczna ♥ Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo problemów jest jak najbardziej warta polecenia :)
      Dziękuję <3

      Usuń
  2. Mnie te butki równiez bardzo sie podobają :-) Twoja lalka ma świetne włosy :-) Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem jak można nie kochać lalkowych bucików *h5* :'D
    Luna jest.. Kurczę, naprawdę śliczna! Wydaje się taka spokojna, a jednocześnie bardzo urocza i przebiegła. Ehh już nie wiem którą lalkę najbardziej u Ciebie lubię, wszystkie są cudowne, a Luna dzisiaj podbiła moje serducho ^^;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, lalkowe buty są super <3
      Bardzo dziękuję, niezmiernie miło czytać mi takie rzeczy :)

      Usuń
  4. Fajnie, że ją złożyłaś, bo to świetna lalka jest, haha. :D Mam nadzieję, że będzie jej tu teraz dużo. I cieszę się, że nie tylko ja tak bardzo lubię fotografować buty. xD

    OdpowiedzUsuń