niedziela, 13 sierpnia 2017

little angel

Cześć. Nawet nie wiem od czego zacząć...
Chciałam oznajmić, że wbrew pozorom nie umarłam (:
Sporo się zmieniło, jednak ostatnio trochę zatęskniłam za lalkami. Już myślałam, że ta chwila nie nadejdzie, ale jednak! Cuda się zdarzają... ^^

Wracając do "sporo się zmieniło"...
Alex już nie jest ze mną. Jest to pierwsza i pewnie ostatnia lalka którą sprzedałam. Czy żałuję? Nie do końca. Czuję, że nowa właścicielka ma o wiele lepszy pomysł na tą lalkę i cieszę się, że właśnie do niej trafiła (;

Oprócz tego planuję jeszcze kilka drobnych zmian, mam nadzieję, że wszystko będzie po mojej myśli i się uda. 
...No i że te zmiany wyjdą na dobre ^^

Chyba nie mam nic więcej do napisania, więc po prostu zostawiam kilka zdjęć, które jak się spodziewałam nie do końca wyszły, ale po takiej przerwie nie spodziewałam się cudów :>
Btw, bluzka szyta jest przeze mnie. Całkiem nie najgorzej mi wyszła... (:

~ ♥ ~















I jeszcze zdjęcie bluzki, musiałam :>



To chyba byłoby tyle.

Zapraszam jeszcze na instagrama, którego prowadzę razem z Wikusią (:

Są i będzie jescze więcej z zdjęć z naszego ostatniego spotkania (które swoją drogą było super. Na pewno najlepsze dni wakacji ♥), także będzie miło jak zajrzycie ^^

~Do następnego (może tym razem będzie szybciej niż w następne wakacje :>>) ♥


9 komentarzy:

  1. Moja Ewelinka kochana. Jest taka śliczna 💙
    I nawet nie tak bardzo wyszłaś z wprawy. Zdjęcia wyszły super 😏
    A co do naszego spotkania to popieram. Jestem taka szczęśliwa 🙈💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, dziękuję ♥
      Mam nadzieję, że niedługo znowu się spotkamy, ale tym razem w pełnym składzie :)

      Usuń
  2. Sliczna jest <3
    Az mi brakuje w moim skladzie lalki z charakterkiem ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Może jeszcze nadrobisz? C: W moim składzie za to brakuje pastelowej lalki .-.

      Usuń
  3. Ewelinka wyszła bardzo dobrze na zdjęciach, w ogóle zdjęcia bardzo ładne.
    I przy okazji... Podoba mi się ta uszyta przez Ciebie bluzeczka. Ewe bardzo ładnie w niej wygląda :>.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, dziękuję :3 Bardzo się cieszę, że komuś się spodobała :)

      Usuń
  4. Jakie śliczne zdjęcia ❤ Bluzeczka Ci wyszła świetnie.
    Musisz pisać częściej tak btw ><

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka wyszła naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń